رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

اولین مسافرت ۲ تایی رفتیم مشهد (2)

از اونجایی موند که رفتیم کوه سنگی  

تو راه برگشت تو یکی از رستورانای همون خیابون  رفتیم لازانیا خوردیم  

من از مدل دستمال کاغذیش خوشم اومد و عکس گرفتم.

 

دوتامونم خیلی خسته بودیم لازانیا هم که غذای سنگینیه . 

بعد از غذا با اتوبوس رفتیم حرم .  

تو راه برگشت از حرم معمولا آب میوه می خوردیم این آب پرتقالا خیلی ترش بود  آدم ضعف می رفت ولی من همشم خوردم از بس تشنم بود. 

دقیق یادم نیست که اون روز بود که خیلی دنبال بلیط گشتیم یا فرداش بود آخه الان دارم مینویسم نزدیک یه ماه میگذره  

هیچ بلیطی یافت نکردیم نه اتوبوس بود نه قطار نه هواپیما  

مجبور شدیم برای فردا شبش vip بگیریم   

تو اتوبوسم کلی ماجرا داشتیم 2 تا اتوبوسو یکی کرده بودن  سر جاها دعوا شد و یه ساعتی معطل شدیم. 

خلاصه صبح رسیدیم و رضا منو گذاشت خونه  خودشم رفت سر کار اول دوش گرفتم بعد  یخچال و تمیز کردم که اصلا در فریزش باز نمی شد  

بعد رفتم سبزی خرد شده و ماهی تابه خریدم و برای ناهار کوکو سبزی پختم 

خسته شدمو جلوی کولر گرفتم خوابیدم  بدنم خشک شده بود

عشقم ساعت 3.40 دقیقه اومد خونه یکم ماساژم داد و حالم جا اومد  

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1390/04/18 ساعت 08:28 ب.ظ

وای که چقدر خوشمزه بود عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد