رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

شب قدر

انسان نقطه ای است بین دو بی نهایت . بی نهایت لجن و

بی نهایت فرشته .بنگر به طرف کدام یک می روی

(دکتر علی شریعتی)


اینو دوست دارم و خیلی به دلم میشینه این جمله رو این جا می زارم که زود زود به چشمم بخوره.


الان داشتم سایت سنجشو نگاه می کردم ببینم نتایج اومده یا نه که نیومده بود

عشقمم تو راهه .


امروز افطار کلی مهمون داشتیم تو تالار که خیلیاشون بعد چند سال بود منو می دیدن و همچنین نامزدمو واسه اولین بار .  خوب بود همه چی 


ماه رمضونا حال و هوای قشنگی داره مثل عید نوروزه همه رو می بینی تو این مراسمای افطاری.

روز های کتابخونه....

بازم امتحان داره نزدیک میشه و کتابخونه ای شدم

یکمم استرس دارم واسه نتایجی که هفته ی بعد میاد رو سایت .

کلا هر چی بشه امید وارم به هدف اصلیم برسم

 ماه رمضون اومده ولی من نمی تونم روزه بگیرم  ماه رمضون من زمستونه که روزا کوتاهه و هوا خنک.

دلم واسه ربنا  های سالای قبل تنگ شده  البته تو فارسی1  هنوز ربنای قدیمو می زاره  دوسش دارم.




تولد عشقم

ژله توت فرنگی با پاستیل قلب  برای عشقم

مرحله ی 1:


مرحله ی 2:

کادو های عشقم شامل ربع سکه و ساک ورزشی و عینک شنا و مایو دماغ گیر و حوله


امروز تولد عشقمه...

عزیزم عشقانه دوستت دارم و دنیا رو با تو می خوام.

ایشالا صد سال با شادی و ارامش در کنار هم باشیم.

تولدت مبارک عشقم  می بوسمت از راه دور