رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

آرامش قبل از طوفان...

نمی دونم از کجا شروع کنم و بنویسم ولی امشب عجیب حال و هوای نوشتن دارم 

 

تو دلم کلی حرفه  

دلم می گیره 

آرامش ندارم 

 

نمی دونم چرا احساس می کنم به اندازه ی کافی خوب نیستم 

 شاید این احساس باعث شروع پیشرفت معنوی آدم بشه 

قبلا تجربش کردم 

به هر حال تو سنی هستم که باید تامل کنم  تا بتونم آینده ی بهتری رو برای خودم بسازم 

 

بعضی وقتا احساس می کنم اطرافیانم اصلا مثل من نیستن و بعدش یه سوالایی میاد تو ذهنم که آیا  باید مثل من می بودند  یا  نه همه جا همین طوره  تا بوده همین بوده !( البته منظورم نامزدم نیستا  )

  

 

بقیه   تا بعد...

نظرات 1 + ارسال نظر
babak 1390/07/17 ساعت 11:59 ب.ظ

عشق منم اسمش ماراله
امبدوارم همیشه خوش بخت باشین

مرسی.
شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد