رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

رضا

ೋღ☃ღೋعشق من ೋღ☃ღೋ

نیمه شب

ساعت ۳ نصفه شبه

و من داشتم فایل صوتی Edit میکردم با sound forge(اسم نرم افزاره تدوین صداس)

یه جاهایی صداهای گوشخراش داشت اونارو حذف کردم هم نرم تر شد فایل  هم  کوتاه تر 

ولی کلا نویزشو نتونستم بگیرم متاسفانه.

تو کافی شاپ روز دومی که همدیگرو دیدیم و در مورد خیلی چیزا حرف زدیم (رضا با گوشیش حرفامونو ضبط کرده بود که من بعدا فهمیدم )

همشو گوش کردم یه ساعت طول کشید 

یکم هیجان زده شدم

یه لحظه احساس کردم اونجام و تو همون شرایطی که اون موقع بودم

واای چه لحظاتی گذروندم واقعا تصمیم گیری چقدر سخت بود.


خیلی خسته ام

میرم بخوابم


برای رضا:

((دوستت دارم عزیزم

مرسی که حرفامونو ضبط کردی

از اینکه اینقدر شوق و ذوق داشتی  خوشحالم))



شب بخیر

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1389/10/30 ساعت 07:11 ب.ظ

عزیزیم من رو ببخش که بدون اطلاع ضبط کرده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد